Založ si blog

Vážený pán Čentéš,

…. v úvode rozhovoru pre časopis Týždeň ste hrdo konštatoval, že ste nebol trestne ani disciplinárne stíhaný. Kým Odbor kontroly GP SR, ktorého súčasťou je Vaša manželka bude trestné oznámenia riešiť v zmysle zákona o prokuratúre, a nie trestného zákona, žiadny sudca ani prokurátor  odsúdený za trestnú činnosť spáchanú,  v ramci výkonu funkcie potrestaný nebude.

…patrím k ľuďom, ktorým nie je ľahostajné ako sa vyvíja justícia a   nemusím sa zúčastniť premiéry filmu o Heliodorovi Pikovi, aby som si uvedomila, čo znamemená justícia v spoločnosti

… Za oveľa podstatnejšie považujem pravdivo informovať o sofistikovanej trestnej činnosti príslušníkov justície a  politických kauzách súčasnosti.

Kruté príbehy predovšetkým  z päťdesiatych rokokov , či obdobia normalizácie som poznala z kníh a ani v tom najhoršom sne, by ma nenapadlo, akým spôsobom budem trinásť rokov kriminalizovaná brachiálnymi zložkami SR, po nástupe prvej Dzurindovej vlády.

Ako dokážu ľudia s právnickým vzdelaním beztrestne kriminalizovať, zničiť, ponížiť, ktoré ste Vy videl vo filme,  som bezprostredne pocítila niekoľko krát v roku 2008, keď o mojom trestnom oznámení rozhodovala Vaša manželka JUDr. Lucia Čentéšová.

Prvý krát, keď moje „trestné oznámenie“ po prijatí premenovala „na podnet“ a riešila v zmysle zákona o prokuratúre.

Pán Čentéš predpokladám, že Vaša manželka  pozná postup po prijatí trestného oznámenia, ktorý hovorí, že konanie prokurátora po prijatí trestného oznámenia upravuje § 196 odst. 1, 2. Trestného poriadku  a keďže trestného konania sa mali dopustiť sudcovia a prokurátori mala postupovať podľa § 196 ods. 1, čiže mala bez meškania upovedomiť Úrad špeciálnej prokuratúry o podanom trestnom oznámení, nakoľko sa týkal  pôsobnosti špeciálneho súdu. Trestné oznámenie sa v súlade s trestným poriadkom vybavuje  začatím trestného stíhania alebo odmietnutím.
Prokurátor alebo policajt o podanom trestnom oznámení rozhodujú uznesením, voči ktorému je prípustná sťažnosť. Vaša manželka ma eleganciou vlastnou taláru zbavila možnosti opravného prostriedku.

Druhý krát som bohorovnovnosť Vašej manželky pocítila, keď mi opatrením oznámila, že voči mne neboli vedené dve trestné konania pod spis. značkami ČVS: OÚV 345/PB – 98 a ČVS:OÚV 146/PB -2000, ale jedno trestné konanie pod spisovou značkou Pv.389/99 .. Pán Čentéš, Vaša manželka pozná vyhlášku MS SR o tvorbe spisu orgánmi činnými v trestnom konaní, teda vie, že každý vyšetrovací spis je označený spisovou značkou, ktorá obsahuje
skratku začiatočných písmen slov „ číslo vyšetrovacieho spisu“/ „ČVS“/.

To najlepšie nakoniec. Každý prokurátor, ktorý od roku 2000 v spomínanej veci konal v istej časti musel sa „dopustiť“ nepresnosti, aby rozhodnutie, bolo v súlade so zákonom. Vaša manželka v dvanástich odsekoch odôvodnila svoje rozhodnutie klamstvami.

Aká je hodnota ľudského života ?

Pochopila som, keď mi  Vaša manželka napísala , že  vyšetrovateľ v prvom konaní nevydal uznesenie o zrušení  obvinenia, ale postúpil trestnú vec prípisom , a ako prvé je zaevidované moje podanie zo dňa 23.2.2008, hoci mala pred sebou uznesenie vyšetrovateľa a desiatky mojich podnetov.

Kam dokáže zájsť zvrhlosť Vašej manželky som pochopila z telefonického rozhovoru v januári 2009.

Pán Čentéš, prepokladám, že Vám nemusím vysvetľovať, že „opatrením“ sa upravuje stav konania, …. a že trestné oznámenie sa vybavuje odmietnutím alebo začatím konania ……

….. z občana debila ….

Teleki: Pani doktorka neviem vydedukovať, či listina, ktorú ste poslali, či to je uznesenie, prípis, alebo čo to je …

JUDr. Čentéšová: To neni , to je opatrenie …..  /

Teleki: To je opatrenie ?

JUDr. Čentéšová: To je vybavované v zmysle zákona o prokuratúre ako podnet, podnety sa vybavujú tak, že nemá formu rozhodnutia ….

Teleki: A  proti Vášmu  opatreniu môžem dať sťažnosť?

JUDr. Čentéšová: Všetky Vaše podnety boli vybavované v zmysle zákona o prokuratúre, ktoré ste podávali .

Teleki: Takže proti tomuto ani sťažnosť nemôžem dať?

JUDr. Čentéšová: Môžte podať opakovaný podnet. –

Vážený pán Čentéš,  rozhodnutie Vašej manželky som rozdýchala s nitrákom pod jazykom, psychiatrii som sa vyhla vďaka tomu, že som si na stôl rozložila všetky rozhodnutia, o ktorých  počestná prokurátorka tvrdila , že neboli …. na stôl som vedľa seba položila dva trestné spisy a opakovala, že jedna plus jedna sú dve.

Sny ľudí sú rôzne, vy snívate o poste generálneho prokurátora a väčšina občanov,  sníva o zavedení trestnej a funkčnej zodpovednosti sudcov a prokurátorov za rozhodnutia  , nakoľko to je jediný spôsob, ktorým je možné vrátiť vážnosť slovenskej  justícii a občanovi vieru v právny štát.

 

 

 

Policajné zadržanie Teleki – JUDr. Kovarčík ma priviazal putom o radiátor na chodbe

17.09.2013

Moment na ktorý sa nezabúda … Keď ma predviedla pred vyšetrovateľa eskorta, ktorá zabezpečovala prevoz z PZ Nitra do Bratislavy, vyšetrovateľ JUDr. Ján Kovarčík ma priviazal putom o radiátor na chodbe kriminálky. Z jeho kancelárie vybehlo neskutočne krásne ,snáď štvorročné , päťročné dievčavko .. otočilo sa za Kovarčíkom a zakričalo : rýchlo zavri tú tetu a poď [...]

Perly ducha JUDr. Kovarčíka, alebo prečo som musela podstúpiť psychiatrické vyšetrenie znalcom z odboru psychiatrie. . .

17.09.2013

Znalecký posudok súdnej znalkyne má predsa podporiť výsledky dokazovania JUDr. Kovarčíka, že v podstate som si vyfabulovala predstavu, že na mojej osobe došlo k porušeniu procesnoprávnej zásady ne bis im idem, a že som bola dvakrát postihnutá za ten istý skutok. Že v právnom štáte nie je možné spochybniť jedenásťročné trestné stíhanie? V právnom [...]

Markíza žalovaná, Pasiar podozrivý, Teleki obvinená, . . . . opäť za básničku . . .

15.07.2013

…. Markíza a básnička …. .. V roku 2008 TV Markíza pripravila tri reportáže s názvom „ básnička „, v ktorých poukázali na problém dvoch trestných konaní vedených v jednej trestnej veci a súdne konanie pre paragraf vypustený z trestného zákona v roku 2003 . Po odvysielaní reportáži JUDr. Loduhová podala žalobu na ochranu osobnosti [...]

Branislav Zurian

Zurianova inšpekcia prešla reorganizáciou i personálnymi rošádami. Podľa Šutaja Eštoka boli nevyhnutné

18.04.2024 11:36

Zmeny mali podľa ministra vnútra prispieť k ukončeniu vojny v bezpečnostných zložkách.

parlament

Poslanci riešili zmeny v zložení výborov, čaká ich aj hodina otázok

18.04.2024 11:20

Dôvodom je nastúpenie nových poslancov do parlamentu.

Boris Beňa

Šutaj Eštok: Beňu v Kongu zadržali podľa informácii zo SIS pre podozrenie zo špionáže

18.04.2024 10:50

V roku 2021 bol Beňa odsúdený na trojročný trest s podmienečným odkladom na päť rokov.

CDC-Gathany-Aedes-albopictus-1  1

Invázneho ázijskeho komára prvýkrát potvrdili v Košiciach

18.04.2024 10:38

Ide o pomerne veľkého komára a potenciálneho prenášača vírusov vrátane vírusu západonílskej horúčky.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 24
Celková čítanosť: 135421x
Priemerná čítanosť článkov: 5643x

Autor blogu

Kategórie