Založ si blog

Markíza žalovaná, Pasiar podozrivý, Teleki obvinená, . . . . opäť za básničku . . .

…. Markíza a básnička …. ..

V roku 2008 TV Markíza pripravila  tri  reportáže s názvom  „ básnička „, v ktorých  poukázali na problém dvoch trestných konaní  vedených  v jednej trestnej veci a súdne konanie pre  paragraf vypustený z trestného zákona v roku 2003 . Po odvysielaní  reportáži  JUDr. Loduhová podala  žalobu na ochranu osobnosti voči TV Markíza a trestné oznámenie za ohováranie na mňa a Jána Pasiara . Prečinu ohovárania som sa mala dopustiť nepravdivými tvrdeniami o stave trestného konania vedenom na Okresnom súde Trenčín –  v jednej trestnej veci boli vedené dve trestné konania.

Relácia Paľba odvysielaná televíziou Markíza mala ohroziť vážnosť JUDr.Loduhovej.   JUDr. Loduhová podľa žaloby bola presvedčená ,že reportáže  boli vyrobené za účelom poškodiť jej dobré meno a zvrátiť stav súdneho konania. Objektívne cieľom reportáží bolo poukázať, akým brutálnym spôsobom sú na Slovensku porušované základné ľudské práva zakotvené v Európskom dohovore o ľudských právach. Reportáže popisovali konanie orgánov činných v trestnom konaní a v konaní pred súdom, kde  JUDr. Loduhová bola účastník konania . Odvysielané reportáže mohli  ohroziť všetkých, ktorí vo veci konali z pozície orgánov činných v trestnom konaní, ale nie JUDr. Loduhovú.

… Pasiar, zavaril ….

 V rámci ilustračných snímok z Krajskej prokuratúry Trenčín  odvysielal  prípis GP, z ktorého vyplýva ,  že JUDr. Loduhová  nepodala  sťažnosť  proti uzneseniu o zrušení obvinenia , ktorou osem rokov sudcovia a prokurátori zdôvodňovali zákonnosť pokračovať v konaní.  Jednoducho sťažnosť na ktorú sa odvolávali nebola nikdy podaná. V ľudskej reči, v reportáži sa prevalilo, že  vedú nezákonne ôsmy  rok trestné konanie.

Listina odvysielaná v reportáži zvrátila stav trestného konania v môj prospech. JUDr. Antala zastavil trestné konanie s odkazom na  Článok 4 Protokolu 7 k Dohovoru Rady Európy o ochrane ľudských práv a základných slobôd, a odkazom na slovenský právny poriadok, ktorý  vylučuje dvojaké stíhanie a potrestanie  a ústavnú záruku zásady ne bis in idem .

… Teleki opäť obvinená …

Minulý  štvrtok som prevzala obvinenie, za moje výroky odvysielané  pred piatimi rokmi televíziou Markíza v súvislosti s dvoma trestnými konaniami vedenými voči mne, v jednej trestnej veci od roku 1998 – do roku 2011.

 Vyšetrovateľ v odôvodnení konštatuje, že„ z vykonaného dokazovania vyplynulo, že v podstate obvinená, si vyfabulovala predstavu, že na jej osobe v inej veci došlo k porušeniu procesnoprávnej zásady ne bis im idem, a že bola dvakrát postihnutá za ten istý skutok.“

Ak je výrok vyšetrovateľa pravdivý, tak som si vyrobila na seba cca 700 stranový trestný spis, vymyslela desiatky rozhodnutí policajných orgánov, súdov, prokuratúr,  sfalšovala desiatky pečiatok a vymyslela desiatky  spisových značiek. 

Na zdokladovanie  pravdivosti mojich tvrdení  stačí vyšetrovateľovi  prvá strana súdneho spisu a právoplatné uznesenie z prvého trestného konania, ale to by už bolo o inej trestnej činnosti ……a vyšetrovateľ má v scenári ….

PS:… dlhoročný scenár rozbil  Tichý  ….

Po prevalení škandálu  bolo jednoznačné, že urobia všetko preto, aby ma odsúdili a ja som bola presvedčená o tom, že odsúdiť sa nedám. Podala som na generálnu prokuratúru žiadosť o zaslanie rozhodnutia, ktorým bolo zrušené uznesenie a zrušení obvinenia z prvého konania. O niekoľko dní mi bolo doručené rozhodnutie z generálnej prokuratúry, kde mi oznamuje, že uznesenie o zrušení obvinenia nebolo napadnuté riadnym ani mimoriadnym opravným prostriedkom a vec bola ukončená právoplatne v roku 1999. Po prevzatí stanoviska som okamžite zavolala JUDr. Kováčikovej „Pani Kováčiková mám stanovisko generálnej  prokuratúry, že prvé trestné konanie je od roku 1999 právoplatne ukončené, divadlo skončilo, okamžite zastavte to svinstvo  …. O niekoľko dní prišlo rozhodnutie, JUDr. Kováčikovej. Prokuratúra ustúpila „v celom rozsahu od obžaloby“. Stanovisko spôsobilo, že jedenásť ročné konanie museli zastaviť a konanie, ktoré sa javilo ako  pochybenie ……naberalo kontúry organizovanej trestnej činnosti . 

Skutočná satira, dvadsať sedem sudcov a prokurátorov si v dvoch trestných spisoch zdokumentovalo vlastnú trestnú činnosť.

….Koho dobré meno bolo ohrozené o tom, niekedy nabudúce ….. 

 

Policajné zadržanie Teleki – JUDr. Kovarčík ma priviazal putom o radiátor na chodbe

17.09.2013

Moment na ktorý sa nezabúda … Keď ma predviedla pred vyšetrovateľa eskorta, ktorá zabezpečovala prevoz z PZ Nitra do Bratislavy, vyšetrovateľ JUDr. Ján Kovarčík ma priviazal putom o radiátor na chodbe kriminálky. Z jeho kancelárie vybehlo neskutočne krásne ,snáď štvorročné , päťročné dievčavko .. otočilo sa za Kovarčíkom a zakričalo : rýchlo zavri tú tetu a poď [...]

Perly ducha JUDr. Kovarčíka, alebo prečo som musela podstúpiť psychiatrické vyšetrenie znalcom z odboru psychiatrie. . .

17.09.2013

Znalecký posudok súdnej znalkyne má predsa podporiť výsledky dokazovania JUDr. Kovarčíka, že v podstate som si vyfabulovala predstavu, že na mojej osobe došlo k porušeniu procesnoprávnej zásady ne bis im idem, a že som bola dvakrát postihnutá za ten istý skutok. Že v právnom štáte nie je možné spochybniť jedenásťročné trestné stíhanie? V právnom [...]

Lipšic . . . . táraj posadnutý mocou . . . .

01.07.2013

Roky sledujem vyjadrenia pána Lipšica, roky nechápavo krútim hlavou, nad jeho výlevmi z brífingov, ale k jeho vyjadreniam v predchádzajúcich niekoľkých týždňov nedá sa nevyjadriť. Lipšic: Vždy som tvrdil, že je dôležité, aby politik mal aj svoju profesiu, v ktorej je dobrý, ktorá ho baví, vždy som tvrdil, že je dôležité, mať svoju profesiu, ktorá ho vie uživiť, [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 24
Celková čítanosť: 134921x
Priemerná čítanosť článkov: 5622x

Autor blogu

Kategórie