Založ si blog

Policajné zadržanie Teleki – JUDr. Kovarčík ma priviazal putom o radiátor na chodbe

Moment na ktorý sa nezabúda

… Keď ma predviedla pred vyšetrovateľa eskorta, ktorá zabezpečovala prevoz z PZ Nitra do Bratislavy, vyšetrovateľ JUDr. Ján Kovarčík ma priviazal putom o radiátor na chodbe kriminálky.

Z jeho kancelárie vybehlo neskutočne krásne ,snáď štvorročné , päťročné dievčavko .. otočilo sa za Kovarčíkom a zakričalo : rýchlo zavri tú tetu a poď sa so mnou hrať …

Mala som pred sebou svoje dievčatko, trinásťročnú študentku osemročného gymnázia, ktorá sa zrútila ráno, po mojom zadržaní políciou …. mala som pred sebou moje dievčatko skrútené na pohovke v mojej kancelárii, keď ma policajná eskorta priviezla vziať si pred odchodom lieky, ktoré som mala v práci.

 

Zadržanie … 16.9.2013

Včera – . 6.40 – Pripravovala som sa na cestu za mojim právnym zástupcom a dcéru do školy, keď mi manžel oznámil, že prišli pre mňa policajti, ktorí ma majú predviesť na výsluch , údajne nepreberám poštu – nechápala som .

Krátko po siedmej hodine som bola privezená na políciu do Nitry, kde mi po dvojhodinovom čakaní policajti oznámili, že medzi 9.30 a desiatou hodinou ma príde vypočuť JUDr. Ján Kovarčík.

Krátko po desiatej mi oznámili, že ma eskorta odvezie na výsluch do Bratislavy.

Požiadala som policajtov, aby mi umožnili zobrať si z práce lieky, …

Prvý šok prišiel, keď v práci na pohovke skrútená ležala moja trinásťročná dcéra, ktorá mala byť niekoľko hodín v škole.

Keď ma policajti zabezpečujúci môj eskort priviezli do Bratislavy, JUDr. Ján Kovarčík, zavolal dvoch policajtov, a policajtku, ktorá ma mala prehliadnuť, a prehliadnuť obsah mojich vreciek a zdôraznil , že som zadržaná.

JUDr. Kovarčík každého upozorňoval na nebezpečnosť a agresivitu páchateľa, ktorého majú pred sebou, následne po osobnej prehliadke ma vyviedol na chodbu a nasadil mi putá, vlastne ma putom uviazal o stupačku radiátora.

Asi po pol hodine opäť prišiel za mnou s obálkou, ktorú sa mi snažil odovzdať a podpísať, na čo som reagovala, že keď mi chcel niečo doručiť mal mi to poslať a odmietla som podpísať.

Medzi tým sa dostavil na oddelenie môj advokát, ktorému JUDr. Kovarčík, odmietol povedať kde som , nakoľko nemá podpísanú plnú moc.

Po zbavení sa môjho obhajcu JUDr . Kovarčík , si všimol že som telefónom s jednou rukou odfotila seba priviazanú k radiátoru v behol do miestnosti, odomkol mi putá a zavolal policajtov, s odôvodnením, že sa pokúsim o útek .

Približne o 14.30 mi JUDr. Ján Kovarčík , vyšetrovateľ podal uznesenie o pribratí znalca z odboru psychiatrie.

Okolo tretej ma policajná eskorta zaviezla na pracovisko súdnej znalkyne MUDr. Stanislavovej , ktorá mala preskúmať, či trpím duševnou chorobou, či chápem zmysel trestného konania a preskúmať môj duševný stav.

Po psychiatrickom vyšetrení MUDr. Stanislavovou som približne o sedemnástej som bola z kriminálnej polície bola prepustená .

Vyšetrovateľ Ján Kovarčík s prokurátorkou JUDr. Adamovičovou v snahe zakryť vlastnú trestnú činnosť , v súvislosti s trestnou vecou vedenou na Odbore Kriminálnej polície Bratislava 4, proti mojej osobe – výrok pre televíziu Markíza z pred piatich rokov rozhodli sa ma psychicky zničiť, nepredpokladali, iba, že z celého výsluchu, ktorý zrežírovali bude vyhotovený zvukový záznam, ktorý vyvráti ich klamstvá.

Výsluch 9.9.2013….

Dňa 2.7.2013 mi vyšetrovateľ zaslal obvinenie , 4. 7. 2013 som uznesenie prevzala , 7.7.2013 som podala sťažnosť proti uzneseniu o vznesení obvinenia a prevzala fotokópiu trestného spisu. Keďže JUDr. Kovarčík od vznesenia obvinenia odmietal vykonať môj výsluch požiadala som 26.8 .2013 riaditeľa Odboru kriminálnej polície o stretnutie.

Na stretnutí, ktorom sa zúčastnili všetci traja nadriadení JUDr. Kovarčíka, bol stanovený termín výsluchu na 9.9.2013, pričom som nezabudla utrúsiť poznámku, že na výsluch prídem bez advokáta.

Na výsluch sa pripravil nielen vyšetrovateľ JUDr. Kovarčík s prokurátorkou JUDr. Adamovičovou ale i ja naštudovaním trestného zákona a telefónom s kvalitným nahrávaním. Samozrejme ani Adamovičová ani Kovarčík nemali záujem vykonať výsluch obvinenej v súlade so zákonom. V priebehu celého výsluchu neumožnili mi povedať, ani jednu celú vetu.

A keďže JUDr. Kovarčík odôvodnil vznesenie obvinenia s odôvodnením, že druhé trestné konanie v trestnej veci ČVS: OUV 345/PB –98, vedené od roku 2000 do roku 2011 som si vymyslela, každé vyjadrenie som začala slovami … druhé trestné konanie v trestnej veci …..

Lenže v scenári pána vyšetrovateľa JUDr. Kovarčíka a počestnej prokurátorky JUDr. Adamovičovej bola spomienka na druhé trestné konanie, neprípustná a tak mi vysvetlili, že nebudú zapisovať moje vyjadrenia…. zostalo mi z nich zle postavila som , a povedala som ,že idem do auta si vziať tabletku a uvidím, či, sa vrátim ….na čo vyšetrovateľ mi oznámil, že ak mu nepodpíšem zápisnicu dostanem 1600 eur pokutu, na čo som reagovala, nech dá a odišla som. Nahrávku z pojednávania som precízne prepísala a pripravila na distribúciu v médiách.

Po nezvládnutom výsluchu vymysleli ďalšie svinstvo zadržanie a psychiatrické vyšetrenie, ktoré ma malo psychicky zničiť. Jednoducho, čo brachálne zložky nezvládli od roku 2000 – do roku 2011 za jedenásť rokov trestného konania, rozhodli sa vyriešiť za jeden deň.

PS : Pokračovanie Perly ducha z dielne vyšetrovateľa JUDr. Kovarčíka, alebo prečo som musela podstúpiť psychiatrické vyšetrenie znalcom z odboru psychiatrie…

Pre JUDr. Kovarčíka : Pán vyšetrovateľ klietky hanby patria do iného storočia a z leva slávik nikdy nebude. Pán Kovarčík vaša kolegyňa mi vzala našťastie, iba dva telefóny s nahrávaním….

Perly ducha JUDr. Kovarčíka, alebo prečo som musela podstúpiť psychiatrické vyšetrenie znalcom z odboru psychiatrie. . .

17.09.2013

Znalecký posudok súdnej znalkyne má predsa podporiť výsledky dokazovania JUDr. Kovarčíka, že v podstate som si vyfabulovala predstavu, že na mojej osobe došlo k porušeniu procesnoprávnej zásady ne bis im idem, a že som bola dvakrát postihnutá za ten istý skutok. Že v právnom štáte nie je možné spochybniť jedenásťročné trestné stíhanie? V právnom [...]

Markíza žalovaná, Pasiar podozrivý, Teleki obvinená, . . . . opäť za básničku . . .

15.07.2013

…. Markíza a básnička …. .. V roku 2008 TV Markíza pripravila tri reportáže s názvom „ básnička „, v ktorých poukázali na problém dvoch trestných konaní vedených v jednej trestnej veci a súdne konanie pre paragraf vypustený z trestného zákona v roku 2003 . Po odvysielaní reportáži JUDr. Loduhová podala žalobu na ochranu osobnosti [...]

Lipšic . . . . táraj posadnutý mocou . . . .

01.07.2013

Roky sledujem vyjadrenia pána Lipšica, roky nechápavo krútim hlavou, nad jeho výlevmi z brífingov, ale k jeho vyjadreniam v predchádzajúcich niekoľkých týždňov nedá sa nevyjadriť. Lipšic: Vždy som tvrdil, že je dôležité, aby politik mal aj svoju profesiu, v ktorej je dobrý, ktorá ho baví, vždy som tvrdil, že je dôležité, mať svoju profesiu, ktorá ho vie uživiť, [...]

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 24
Celková čítanosť: 135523x
Priemerná čítanosť článkov: 5647x

Autor blogu

Kategórie