Založ si blog

Perly ducha JUDr. Kovarčíka, alebo prečo som musela podstúpiť psychiatrické vyšetrenie znalcom z odboru psychiatrie. . .

 

Znalecký posudok súdnej znalkyne má predsa podporiť výsledky dokazovania JUDr. Kovarčíka, že v podstate som si  vyfabulovala predstavu, že na  mojej  osobe došlo k porušeniu procesnoprávnej zásady ne bis im idem, a že som bola dvakrát postihnutá za ten istý skutok.

Že v právnom štáte nie je možné spochybniť jedenásťročné trestné stíhanie?

V právnom štáte možno nie, ale na Slovensku je možné všetko …. 

procesné chyby pána Kovarčíka:

Vyšetrovateľ JUDr. Kovarčík nevykonal riadne dokazovanie. Nezabezpečil do trestného konania trestné spisy ČVS:OUV345/PB-98 a súdny spis BN1T93/2001 vedený v trestnej veci ČVS:OUV345/PB-98 na OS Trenčín pre objektívne a správne posúdenie veci, ale odstránil všetky podstatné rozhodnutia predložené  v rámci mojej svedeckej výpovedi z predprípravného konania zo dňa 25. 11.2009.  Ak by uvedený súdny spis riadne zabezpečil a naštudoval zistil by predovšetkým, že vo veci jedného trestného skutku boli vedené dve trestné konania.

V konečnom dôsledku, ak by aj nezabezpečil súdny spis  BN1T93/2001  k naštudovaniu, na nosiči odovzdanom pri mojom výsluchu bolo nielen právoplatné uznesenie o zrušení obvinenia ČVS:OUV345/PB-98 zo dňa 7.10.1999 opatrené pečiatkou právoplatnosti a vykonateľnosti  zo dňa 18.10.1999 ,  ale aj  prvá strana súdneho spisu BN1T93/2001, čiže je vylúčené   nezistiť, že súdne konanie – bolo vedené v trestnej veci ČVS:OUV345/PB-98 , právoplatne skončenej v roku 1999.

Vyšetrovateľ odstránil z trestného spisu všetky podstatné rozhodnutia , ktoré potvrdzovali pravdivosť mnou uvádzaných skutočností, so zámerom vyvodiť  záver, že v trestnej veci ČVS: OUV 345/PB  bolo vedené jedno trestné konanie.

Vyšetrovateľ JUDr. Kovarčík, pozabudol odstrániť zo spisu rozhodnutie o stiahnutí obžaloby a právoplatné  uznesenie o zastavení konania z roku 2011, v ktorých  boli obidve trestné konania, ako aj prekážka ne bis in idem, ktorá bránila pokračovať v konaní  podrobne popísané.

Ani po odstránení listín nebolo možné z obsahu spisového materiálu vyvodiť záver,  že som, si vyfabulovala predstavu, že na mojej  osobe v inej veci došlo k porušeniu procesnoprávnej zásady ne bis im idem a že bola som dvakrát postihnutá za ten istý skutok.

Vyšetrovateľ vydal uznesenie  o v znesení obvinenia približne dva roky po právoplatnom ukončení trestného konania vedeného pod spisovou značkou BN1T93/2001, ktoré bolo zastavené z dôvodu že ďalšiemu konaniu bráni prekážka rozhodnutej veci – res iudicata, čiže ne bis im idem. Ak sa tvrdenie vyšetrovateľa zakladá na pravde, tak podobnú predstavu o dvoch trestných konaniach v jednej trestnej veci si vyfabulovala krajská prokurátorka Trenčín JUDr. Kováčiková, okresný prokurátor Trenčín Milan Marko, a v neposlednom rade sudca JUDr. Michal Antala, ktorý ako zákonný sudca dňa 07.11.2011 voči mne trestné konanie zastavil. Rozhodnutie nadobudlo  právoplatnosť a stalo sa vykonateľným dňa 08.11.2011

Včera som celý deň počúvala, že som zadržaná, dokonca som údajne mala byť tak nebezpečná ,  že som musela odovzdať aj hrebeň z hlavy, aby som ním náhodou nenapadla súdnu znalkyňu . Dlhé roky som nezažila ponižovanie,  a hanobenie ľudskej dôstojnosti aké predviedol vyšetrovateľ JUDr. Ján Kovarčík  so svojimi „kolegyňami“  16.9. 2013.  Policajti prítomní na  mojom zadržaní, či eskorte sa správali slušne .

S menom Kovarčík budem zvyšok svojho života spájať plavovlasé krásne dievčatko, ktoré ma chcelo rýchlo zavrieť, aby sa mohlo hrať  a moju zrútenú trinásťročnú dcéru , schúlenú na pohovke v mojej kancelárii pred eskortou …….

PS :Ospravedlňujem sa čitateľom  vopred za chyby,  desaťhodinové  nezákonné zadržiavanie  políciou človekom ztrasie.

Policajné zadržanie Teleki – JUDr. Kovarčík ma priviazal putom o radiátor na chodbe

17.09.2013

Moment na ktorý sa nezabúda … Keď ma predviedla pred vyšetrovateľa eskorta, ktorá zabezpečovala prevoz z PZ Nitra do Bratislavy, vyšetrovateľ JUDr. Ján Kovarčík ma priviazal putom o radiátor na chodbe kriminálky. Z jeho kancelárie vybehlo neskutočne krásne ,snáď štvorročné , päťročné dievčavko .. otočilo sa za Kovarčíkom a zakričalo : rýchlo zavri tú tetu a poď [...]

Markíza žalovaná, Pasiar podozrivý, Teleki obvinená, . . . . opäť za básničku . . .

15.07.2013

…. Markíza a básnička …. .. V roku 2008 TV Markíza pripravila tri reportáže s názvom „ básnička „, v ktorých poukázali na problém dvoch trestných konaní vedených v jednej trestnej veci a súdne konanie pre paragraf vypustený z trestného zákona v roku 2003 . Po odvysielaní reportáži JUDr. Loduhová podala žalobu na ochranu osobnosti [...]

Lipšic . . . . táraj posadnutý mocou . . . .

01.07.2013

Roky sledujem vyjadrenia pána Lipšica, roky nechápavo krútim hlavou, nad jeho výlevmi z brífingov, ale k jeho vyjadreniam v predchádzajúcich niekoľkých týždňov nedá sa nevyjadriť. Lipšic: Vždy som tvrdil, že je dôležité, aby politik mal aj svoju profesiu, v ktorej je dobrý, ktorá ho baví, vždy som tvrdil, že je dôležité, mať svoju profesiu, ktorá ho vie uživiť, [...]

vojna na Ukrajine, Olaf Scholz, dron

ONLINE: ISW: Zmraziť front? To je predčasné, víťazstvo Ukrajiny netreba odpisovať

27.04.2024 06:30

Debaty o nutnosti zmraziť frontovú líniu sú predčasné, tvrdí americký Inštitút pre štúdium vojny.

koľajnice, zmena

V Nemecku horel vlak, dvaja cestujúci sú zranení

27.04.2024 06:08

Dvaja ľudia utrpeli zranenia po tom, čo regionálny vlak v južnom Nemecku zastavil použitím rýchlobrzdy a následne začal horieť.

Russia Putin

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

Ondrej Lunter, župan, Michal Urda, primár, Martin Caudt

„Pľúciarov“ je zúfalo málo: Pacienti čakajú mesiace a čoraz viac ich zostáva úplne bez lekára

27.04.2024 06:00

Podľa posledných údajov NCZI na Slovensku 163 pneumologických a ftizeologických ambulancií, teda 303 lekárov a sestier, vybavilo za rok 763 709 návštev pacientov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 24
Celková čítanosť: 135860x
Priemerná čítanosť článkov: 5661x

Autor blogu

Kategórie